niedziela, 30 listopada 2014

Adwent, adwent..

 foto by Bedawi

Planowałam ten post z wyprzedzeniem. Chciałam napisać o przygotowaniach do świąt, miałam pokazać proste dekoracje i szykowałam nieskomplikowany tutorial.  Miałam, ale... z (nie)zależnych ode mnie przyczyn nie udało się.

  foto by Bedawi

Dlatego dzisiaj zapraszam Was na Jarmark bożonarodzeniowy (Weihnachtsmarkt) do Hamburga.

  foto by Bedawi

W każdym mieście w Niemczech już pod koniec listopada można wybrać się na grzane wino pod chmurką, w większych miastach świąteczne budki można znaleźć w każdej dzielnicy.

  
 foto by Bedawi

Tu można zaopatrzyć się w świąteczne dekoracje i słodkości.

Dziewczynka w czerwonej czapeczce to prezent od siostry - laleczka jest nawet całkiem do niej podobna ;) Na razie przymiarki dekoracyjne. Zawieszka w aranżacji jeszcze jesiennej. Wkrótce będzie naprawdę świątecznie. 


Miłej niedzieli!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz